Svet-Stranek.cz
www.mpneu.cz

Nokian W+:

Nokian W+

Nokian W+, je léty osvědčenou, vyzkoušenou, prověřenou pneumatikou, kterou tento finský výrobce doslova musel po vlnách odporu vrátit na trh znovu do oběhu. Tento dezén je spoustě zákazníkům znám jako Nokian W a Nokian WR. Před 5 lety Nokian oba tyto dezény nahradil novým dezén WR G2, který je asymetrický. Nicméně tyto dezény byly zákazníky tak oblíbené, že je Nokian v některých exponovaných rozměrech vrátil do výroby pod novým společným označením W+. Pneumatiky s designem dezénu W se vyrábí ve 13 a 14 palcových velikostech a WR v 15-17 palcových velikostech + v rozměrech 175/65 R14 82T a 185/65 R14 86T. Pneumatika dostala navíc novou modernější směs, čímž se stala prakticky nejvíce žádanou pneu na trhu v posledních letech a to primárně díky cenovému rozsahu a maximální funkčnosti.   


                                                                                      





My si představíme dezén W+, který je vyráběn ve větších velikostech, protože pneumatiky se svým výkonem v ničem neliší. Dezén je směrový do tvaru výrazného V, které tvoří masivní středové žebro s navzájem schodovitě posunutými hranami. Základ dezénu tvoří masivní dezénové bloky s hlubokými odvodovými drážkami. 




Pneumatika díky nové směsi, která byla speciálně vyvinuta pro tento inovovaný dezén nabízí nízký valivý odpor, nízkou hlučnost a výborný komfort, kdy pneumatika nevydává nepříjemné zvuky, vibrace a díky velmi dobře řešenému systému vytlačování vzduchu, nedochází k nepříjemným zvukovým turbulencím.




Základem vynikajícho záběru na sněhu mi velmi ostré dezénové bloky, tzv. HAKKA lamely (Hakka Sipe). Tyto záběrové lamelky mají tvar kosočtverce. Toto velmi revoluční řešení záběrových drážek je ale právě to, co dělá Nokian W+ tak úspěšnou a kvalitní pneumatikou. Dezénové bloky díky tomuto tvarování neztrácí tuhost, lamelky se neodírají a nežvýkají, čímž je dosežno stabilní a přesné jízdy na běžném suchém a mokrém povrchu a zaráveň naprosto brilantně zabírají na sněhu a ledu. 




Ale to nejpodstatnější, co se týče chování na sněhu a vynikajících záběrových vlastností, je středová část pneumatiky a jeji záběrové hrany na středovém žebru. Jednoduché, čísté řešení s maximální odezvou a funkčností, žádné složité vymýšlení naklápěcích hran, prostě čísté ostré hrany, ve schodovité poloze. Jednoduché a maximálně účinné. 




O boční přilnavost na sněhu se stará velmi zajímavě řešené ukončení odvodové drážky, které jde hodně hluboko až k bočnici pneumatiky. Tohle řešení oceníte také u rozbředlého sněhu, do ktérého se bočnice zaryje a nedochází tak k bočnímu klouznutí. 


Nokian W+ je trochu má srdčení záležitost. Je sice z pohledu dnešní hektické doby plné novinek a inovací už trochu dědečkem, který se ale stále vyrábí a počítám, že i vyrábět bude, protože aspoň u nás je to jednoznačně nejprodávanější dezén Nokianu vůbec. Nelze ho úplně srovávat s dezény WR D3 a A3, které na W+ navazují. W+ je určená pro řidiče, kteří chtějí maximální výkon na sněhu za vynikající cenu. Pneumatika se fakticky vyrábí v několika základních rozměrech v rychlostních indexech T a H. Je určena pro každého řidiče, který jezdí jak po městě, tak do hor a zaručuji Vám, že tato pneumatika Vás rozhodně nikde nenechá viset a je to naprostá jistota. Tuto pneumatiku velmi doporučujeme. 


Pneumatiky Nokian W+, můžete zakoupit v našem obchodě


Kompletní nabídku pneumatik Nokian naleznete ZDE

návštěvníků stránky
celkem2 146 259
tento týden2 205
dnes223